سارا دختر زیبای من

من وکلاس موسیقی

1396/9/25 1:20
نویسنده : سارا جون
138 بازدید
اشتراک گذاری

دو  سه ماهی میشه که من به کلاس موسیقی میرم . کلاس من گروهی هست.گروهمون 5 نفره هست واسم دوستانم:

نازگل -سارینا-ارغوان-مهراد  هست.

اسم استادم آقای قبادی هست البته ما عمو پوریا صداش میکنیم.عمو پوریا به ما شعر یاد میده وبا ما بازی میکنه مثلا برای معرفی خودمون میگیم:س لام س لام من سا را هس تم وبرای خداحافظی هم به صورت شعر با عمو خداحافظی میکنیم

سه شنبه ها کلاسمون هست وهفته ی گذشته اولین جلسه ای بوده که بلزمون رو همراه خودمون برده بودیم.

چیزهایی که یاد گرفتیم:

دو دهنش بازه  C

ر شیکمش گنده است  D

می شبیه شونه است  E

فا یه پاش شیکسته است  F

سل کلیدش سل داره   G

لا همیشه لالاست  A

سی دو تا شیکم داره  B

من کلاس موسیقی ام رو هم خیلی دوست دارم وهمیشه برای رفتنش لحظه شماری میکنم.

نمیدونم چه سازی رو انتخاب میکنم ولی بعضی اوقات میگم میخوام کلاس تنبک برم وگاهی کلاس پیانو امروز هم به مامان میگفتم میخوام کلاس ویولن برم .

حالا تا انتخاب ساز خیلی مونده وتا اون موقع مشخص نیست چه چیزی رو انتخاب میکنم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)