سارا دختر زیبای من

سارا جون

1396/9/25 1:32
نویسنده : سارا جون
111 بازدید
اشتراک گذاری

من چپ دست هستم و نقاشی های خیلی خوبی میکشم . مثلا وقتی خاله جون وزن دایی جون تو دلشون نی نی داشتند عکس نی نی های تو دلشون رو هم میکشیدم.

تو تست هوش هم جز بچه های باهوش هستم .خیلی مهربونم وهمه رو دوست دارم.اصلا دوست ندارم مامان وبابا از دستم ناراحت باشند ودعوام کنند . اگر دعوام کنند بهشون میگم قلبم شکسته وناراحتم .البته با داداشی گاهی اوقات دعوام میشه ولی زود آشتی میکنیم .اگر یه وقت مغازه برم وچیزی برای خودم بخرم حتما یکی هم برای داداش ایلیا بر میدارم.

همه نی نی ها رو دوست دارم .البته مامانی بهمون قول داده که یه آبجی وداداش برامون بیاره. اسمشون رو هم گرفتم آراد والمیرا .بیشتر اوقات با اونها که تو دل مامانی هستند حرف میزنم وکارهای اشتباهشونو بهشون میگم .البته به مامانی میگم که میدونم آراد والمیرا تو دلت نیستند ولی من الکی میگم هستند.با همین خیالات دلمو خوش میکنم.

 

 

پسندها (2)

نظرات (0)